Ogólnopolskie forum MISH
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Ogólnopolskie forum MISH Strona Główna
->
Konf-rotacje
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
O forum - PRZECZYTAJ REGULAMIN
Projekty forumowe
MISH
----------------
MISH dla początkujących
Poszczególne MISHe
MISH kołem się toczy
Inicjatywy MISH
Studenci
Ogłoszenia
----------------
Konf-rotacje
Ciekawostki
Dyskusje
----------------
Hyde Park
Jekyll Park
Śmietnik Humanistyki
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Żółw
Wysłany: Nie 8:01, 26 Paź 2008
Temat postu: IV konferencja PTBG
IV MIĘDZYNARODOWA KONFERENCJA NAUKOWA
z cyklu
Kulturotwórcza funkcja gier
nt.
XXI wiek – wiekiem gier?
Przydatność gier w poznawaniu i kształtowaniu zjawisk społecznych
Poznań 22 – 23 listopada 2008
Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Badania Gier oraz Poznańskie Koło PTBG przy Instytucie Lingwistyki Stosowanej UAM mają zaszczyt zaprosić na czwartą konferencję z cyklu „Kulturotwórcza funkcja gier”. Ogromne zainteresowanie poprzednimi konferencjami, które zaowocowały wydaniem dwutomowej, jak dotąd, publikacji, dowiodło interdyscyplinarności ludologii jako nauki zajmującej się badaniem szeroko pojętych gier. Dotychczasowe konferencje pokazały, że gry są jednym z kluczowych zagadnień współczesności. W roku 2008 do dyskusji proponujemy następujące tematy:
Miejsce gier we współczesnej cywilizacji - kontynuacja czy przełom?
Użyteczność gier dla rozwoju ekonomicznego, politycznego i społecznego.
Ludologia w Polsce i na świecie - szanse rozwoju. Metody badań nad grami.
Gry językowe i komunikacyjne w edukacji.
Rozrywka/hobby/pasja/narkotyk. Gry w życiu jednostki, grupy, społeczności.
Różnice kulturowe w treści i odbiorze gier. Gry międzykulturowe - medium komunikacji społeczeństw?
Gra z perspektywy twórcy - zabawa, rzemiosło, sztuka, misja?
Nowoczesne technologie wykorzystywane w grach.
Nowe typy gier i ich miejsce w kulturze.
Wizerunek gier w mediach i opinii publicznej.
E-sporty i ich miejsce wśród innych dyscyplin sportowych.
Wygrani i przegrani. Konkurencja, zwycięstwo i porażka w kulturze współczesnej.
Te i inne zagadnienia dotyczące miejsca gier w nauce, edukacji, kulturze chcieliśmy zaproponować Państwu do dyskusji. Zapraszamy do wyrażenia opinii medioznawców, glottodydaktyków, językoznawców, literaturoznawców, historyków, filozofów, antropologów, teoretyków i badaczy kultury, socjologów, psychologów i psychiatrów, pedagogów, informatyków, ekonomistów, prawników, oraz przedstawicieli nauk tu niewymienionych – w tym nauk ścisłych. Zapraszamy też twórców gier i dziennikarzy.
http://www.gry.konferencja.org/page.php?id=1939
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin